E-mail: info@levne-kancelarske-potreby.cz | Tel.: +420 778 527 275
Příhlásit se nebo registrovat

Celkem zboží:0 ks

Celkem s DPH: 0 Kč

Zobrazit košík
Vyhledat Kontakty Košík

Jak nás hodnotíte?

Neregistrovaný zákazník

17.9. 2017 09:11

Celkové hodnocení
  • dodací lhůta
  • kvalita přepravy
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

široký sortiment zboží

Honza

15.9. 2017 12:55

Celkové hodnocení
  • dodací lhůta
  • kvalita přepravy
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

Asynchronní mechanika, která umožňuje pouze houpání. Očekával jsem možnost nastavení sklonu sedáku směrem dopředu, tj. doporučovaných 17 stupňů aby byla záda nucena pracovat a držet se vzpřímeně. Ale jinak dobrý.

Richard

29.8. 2017 11:01

Celkové hodnocení
  • dodací lhůta
  • kvalita přepravy
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

velký výběr sortimentu prozákaznický přístup rychlé dodání zboží

Obchod vřele doporučuji. Kancelářská židle byla rychle dodána a následně mi ochotně poradili s používáním. Obchod na 100 % doporučuji.

Dodací podmínky


Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktu a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 1–5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, ve výjimečných případech muže být dodací lhůta delší, po domluvě s kupujícím. Předpokládaná doba dodání je zákazníkovi avizována před provedením jeho objednávky, proto jejím provedením akceptuje avizovanou dobu dodání.

Naše společnost je schopna zajistit v případě dohody s klientem montáž vybraného druhu zboží od částky 0 Kč (dle dohody). Současně s touto službou jsme schopni po předchozí dohodě a odsouhlašení zákazníkem zajistit odvoz starého zboží, které již nepotřebujete, či jiného námi prodaného zboží a zajišťujeme na naše náklady jejich případnou ekologicou likvidaci.

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího, a to jako uvedení adresy dodání zákazníkem při provádění objednávky přez zásilkový obchod, popř. po dohodě na provozovně firmy. Zpravidla je doprava zajištěna kurýrní službou (PPL, TOPTRANS, DHL nebo Českou poštou), popřípadě po dohodě se zákazníkem je možnost zboží zaslat speciálně vybraným dopravcem. V případě dobírkových balíků je využívána služba společnosti PPL nebo FOFR CZ, kdy zákazník platí za zboží při jeho převzetí (hotově nebo platební kartou). Doporučuje se pokud je to možné si zboží ihned při převzetí zkontrolovat, jelikož pak jsou těžce uznatelné a dokazatelné škody způsobené při přepravě. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad (je-li odesíláno zboží na dobírku z naší provozovny), návod na používání a případnou nutnou montáž výrobku. Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice.

 

Dopravné na Slovensko:

1) Možnost zajištění vlastního svozu zboží zákazníkem z místa výdejního skladu (možné pouze v případě platby předem, popř. úhrady objednaného zboží v hotovosti při vyzvednutní zboží):

 

NODE MORAVA s.r.o.

Náměstí T.G.Masaryka 943

735 81 Bohumín

 

2) Dopravou TOPTRANS , kterou zajišťuje dodavatel a to dle sazebníku.


Výchozím bodem pro výpočet ceny dopravy a místa určení je vždy adresa: NODE MORAVA s.r.o, Náměstí T.G.Masaryka 943, 735 81 Bohumín. Rozumí se vždy kusová, nikoliv paletová přeprava. V případě nutnosti či požadavku na paletovou přepravu je cena za dopravu stanovena dodatečně (individuálně). Doporučujeme případně zjistit předem.